2015. október 7., szerda

Snoopy festmény

Unokatesómékhoz mentünk vendégségbe, s mivel tudom róla, hogy rajong a motorokért, így a 4 hónapos kisfiának a szobájába gondoltam ki egy frappáns mesés festményt ajándékba. Mostanában elég sok festős videót nézek, így szerettem volna kipróbálni egy látványos háttér elkészítési módszert. Íme a végeredmény:
 
 
A háttér elkészítéséhez ebben a videóban találtok segítséget:
 
 
Nekem így sikerült:
 
 
Az akril festék jól higítható vízzel, így könnyen összemoshatóak a színek. Miután megszáradt a háttér ceruzával felvázoltam a mesefigurákat a motoron, ehhez én indigót használtam és egy előre kinyomtatott mintát:
 
 
Eztán jöhetett a kifestés része, először felvittem a színeket 2 rétegben, hogy jól fedjenek, majd igyekeztem még árnyékolni is itt- ott és száradás után fekete kontúrral hangsúlyoztam ki a részleteket. Pepecs munka volt, de én nagyon élveztem 2- 3 óra alatt végeztem is vele :D 1 napig érdemes hagyni, hogy teljesen megszáradjon.
 
Apró hibákat látok benne, amiket legközelebb már nem követnék el, de nekem tetszik a végeredmény :P

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...