2015. október 13., kedd

25. Blogkóstoló - Pali gyümölcsös csoda pitéje

Elérkezett a Blogkóstoló 25. fordulója, melynek házigazdája Xsara, aki mostani páromul Palit sorsolta. A Serpenyővirtuóz blogon böngészve megakadt a szemem egy egyszerű és gyors pite recepten és hamar el is készítettem a szombati ebéd zárására. Igazán ízletes és könnyed desszert, mindenkinek csak ajánlani tudom. A cukor mennyiségén kicsit csökkentettem ;)



Hozzávalók: (30*40-es tepsihez)
- 3 bögre liszt
- 1 cs sütőpor
- 1 bögre cukor
- 2 kk vaníliaaroma
- 1,5 bögre gyümölcsjoghurt
- 3 tojás
- meggy és körte
- 1 csipet só
 

Elkészítés:
A tojásokat, a vaníliaaromával és a cukkorral habosra kevertem, míg ki nem fehéredett és duplájára nem nőtt. Ehhez adtam hozzá felváltva a joghurtot és s sütőporos lisztet egy csipet sóval. A tepsit kibéleltem sütőpapírral és a sütőt előmelegítettem 180 fokra. A tésztát a tepsibe öntöttem és egyenletesen eloszlattam a tetején a gyümölcsöket. Kb 30-40 perc alatt készre sült, tűpróbával ellenőrizzük mielőtt kivennénk. Miután kihűlt kockákra vágtam. Nyami, gyorsan elfogyott :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...